Share this

Helion B2B fejrer første fødselsdag med sorte tal på bundlinjen

Rikke Blix Hagemann Marketing|december 3, 2022|1min. read

Helion B2B fylder et år og kan fejre fødselsdag med sorte tal på bundlinjen og 12 strategiske eksperter rundt om bordet, og der er plads til endnu flere.

Hvad der for et år siden startede som en drøm om at skabe et ledende inbound B2B-bureau er nu godt på vej til at blive virkelighed.

I dag kan Helion B2B samle 12 fastansatte B2B-eksperter, når den første fødselsdag skal fejres. Og det er ikke kun rekruttering af spændende profiler, tiden er gået med. Gennem det seneste år er milepæl efter milepæl nået, og allerede nu er der kommet sorte tal på bundlinjen. 

De flotte resultater kommer i takt med, at flere end 30 B2B-kunder gennem det sidste år har vist tillid til, at Helion B2B er den rette partner til at sikre kvalitetleads og hjælpe dem med at vækste deres virksomheder: 

“Det tætte samarbejde med vores kunder giver gode resultater, og deres tillid til Helion B2B føles som et stort skulderklap. Vi går år to i møde med åbne arme og glæder os til at byde både nye kunder og dygtige medarbejdere velkommen.” siger direktør Rikke Blix Hagemann. 

Specialister i inbound marketing til B2B

Helion B2B er født ud af tanken om, at hvis man vil have succes, skal man specialisere sig. Og det var præcis, hvad de tre stiftere valgte at gøre fra dag ét. Helion B2B er nemlig specialiseret i at hjælpe software as a service-, produktions- og konsulentvirksomheder med inboundstrategi samt marketing- og salgsautomation.

Specialiseringen i disse tre brancher bygger på stifternes egne erfaringer fra tidligere, så Helion B2B fra dag ét har kunnet skabe resultater for kunderne:

“Helion B2B er bestemt ikke bange for at udfordre os, og deres specialistviden inden for SaaS og HubSpot har hjulpet os med at optimere vores leadhåndtering og flytte flere kunder gennem vores salgsproces, hvilket har øget vores konverteringer måned for måned i 2022,” siger CEO i EasyTranslate, Frederik R. Pedersen.

Helion B2B er søsterselskab til et af Nordens førende performance marketing-bureauer, s360. Og efter et år er det tydeligt, at der har været mangel på B2B-specialisering i bureaubranchen.

Ifølge Jakob Vedel, grundlægger og CEO i s360 – og bestyrelsesformand i Helion B2B -, er der fortsat stor efterspørgsel, når det kommer til at levere løsninger for B2B-kunder med komplekse købsrejser: 

“Sidste år så vi, at der var et hul i markedet og derfor plads til et nyt bureau, der udelukkende specialiserer sig i komplekse B2B-købsrejser. Vi havde dog ikke forventet, at vi allerede nu ville se så flot en vækst samtidig med sorte tal på bundlinjen,” siger Jakob Vedel.

Helion B2B er fortsat på udkig efter flere dygtige B2B profiler, der vil med på rejsen, og forventer at kunne byde velkommen til to fuldtidsansatte mere i 2022. Se åbne jobmuligheder  her.

Helion B2B er certificeret HubSpot Platinum Partner, og har ambitioner om på sigt at skabe et internationalt B2B-bureau. De har fået en flyvende start og de har masser af spændende planer og ambitioner for fremtiden.