Performance

Vi løfter performance med search og social
Search og social på din målgruppes præmisser.Succesen af dit arbejde i at konvertere leads med content afhænger af, om du kan tiltrække trafik til at starte med. Det kan være organisk trafik med SEO eller via betalt trafik med Google Ads og sociale medier.
For at sikre at vi driver den rigtige trafik til dit website, arbejder vi tæt sammen med s360, der er et af Nordens største digitale konsulenthuse med +10 års erfaring med performance marketing.
Derfor er vi også i stand til at håndtere virksomheder helt op til store enterprise setups på tværs af markeder og sprog. Og det sikrer, at vi kontinuerligt justerer vores kunders strategier og annoncesetups, så de er ajour med de mange opdateringer fra både Google, LinkedIn og Facebook.

Hæv din organiske trafik med content og SEO
På Google er den organiske del af søgeresultaterne et resultat af hundredvis af parametre. På bare et splitsekund, efter du har foretaget en søgning, afgøres hvilke resultater, som skal vises for dig.
Algoritmen tager højde for primært 4 faktorer:
Content handler om hvor godt dit indhold er optimeret imod en given søgeterm. Dette vurderer Google på baggrund af bl.a. relevans, mængde af indhold, benyttede søgeord i teksten og hvor godt dit indhold imødekommer søgehensigten.
Autoritet er hvor stærkt dit website er i Googles øjne. Dette er i høj grad afgjort af links. Dit website vurderes ud fra styrke og relevans af dine eksterne links og ankertekster samt din interne linkstruktur.
Brugeroplevelse (UX) bestemmes af hvor god en onsite oplevelse Google vurderer dit website til at levere. Her kigges bl.a. på bounce-rate, click-through-rate og tid på siden.
Tekniske elementer henviser til hvor godt Google forstår dit indhold og dit domæne. Det er et resultat af bl.a. indeksering, brug af schema markup og hastighed.
Hos Helion arbejder vi med hele spektret inden for SEO. Særligt content er ofte et centralt element - både strategisk rådgivning samt eksekvering og udarbejdelse af indhold.
CRM-data og machine learning løfter din paid search
Kompleksiteten inden for annoncering er støt stigende. Den forøges hvert år i takt med, at Google og andre platforme introducerer et stigende antal annonceformater og funktioner. Og konkurrencen stiger mindst lige så hurtigt.
Det sætter stadig større krav til, at du budgettere og hvordan du benytter dig budget. Overordnet set er der fire niveauer af optimering og kompleksitet du kan arbejde hen imod:
Prioritet 4: Brug dit budget
Prioritet 3: Optimering imod leads
Prioritet 2: Optimering imod profit
Prioritet 1: Optimering imod livstidsværdi
Hos Helion arbejder vi med 3 områder indenfor optimering af din konto: målretning, kreativer og budgivning.
I dag er der en række intelligente optimeringsmuligheder indenfor paid search, som hele tiden udvikles og forbedres. I Helion arbejder vi lige nu i optimeringsarbejdet med inkludering af CRM-data og brug af Googles algortimedrevne og automatiske budgivning Smart Bidding.
Herudover er testing en central del af paid search. Vi arbejder med forskellige testtyper, bl.a. CPA testing og performance løft via inkrementalitetstest.

Mød dine leads hvor de er med ABM og paid social
Som B2B virksomhed er der ofte en lang og kompleks købsrejse. Derfor er det heller ikke alle i din målgruppe, der er klar til at indgå i et samarbejde eller et køb lige med det samme. Eller måske ved de slet ikke at din virksomhed og dine produkter eksisterer.
Dette refererer vi til som den uvidende målgruppe. Og den rammer vi med annoncering på sociale medier eller ved account based marketing (ABM).
For at ramme netop din kernemålgruppe benytter vi data til at berige vores målretning. Det kan være via HubSpot målgrupper, input fra din organisation eller proprietær kundedata du selv i forvejen besidder.
På den måde kan vi i højere grad ramme den rigtige målgruppe, på det rigtige tidspunkt og med det rigtige budskab.
Performance marketing, vi hjælper vores kunder med
Andre former for inbound rådgivning

Enkeltstående samarbejde med en af vores inbound konsulenter om at nå et specifikt mål eller for at få maksimalt udbytte af ét eller flere HubSpot-værktøjer – eksempelvis smart content eller email marketing.

Enkeltstående samarbejde med en af vores inbound konsulenter om at nå et specifikt mål eller for at få maksimalt udbytte af ét eller flere HubSpot-værktøjer – eksempelvis smart content eller email marketing.

Enkeltstående samarbejde med en af vores inbound konsulenter om at nå et specifikt mål eller for at få maksimalt udbytte af ét eller flere HubSpot-værktøjer – eksempelvis smart content eller email marketing.

Enkeltstående samarbejde med en af vores inbound konsulenter om at nå et specifikt mål eller for at få maksimalt udbytte af ét eller flere HubSpot-værktøjer – eksempelvis smart content eller email marketing.

Enkeltstående samarbejde med en af vores inbound konsulenter om at nå et specifikt mål eller for at få maksimalt udbytte af ét eller flere HubSpot-værktøjer – eksempelvis smart content eller email marketing.

Enkeltstående samarbejde med en af vores inbound konsulenter om at nå et specifikt mål eller for at få maksimalt udbytte af ét eller flere HubSpot-værktøjer – eksempelvis smart content eller email marketing.

Enkeltstående samarbejde med en af vores inbound konsulenter om at nå et specifikt mål eller for at få maksimalt udbytte af ét eller flere HubSpot-værktøjer – eksempelvis smart content eller email marketing.